Followers

Tuesday, November 12, 2013

Back For Good


Alhamdulillah syukur kepada Allah S.W.T kerana masih diberikan kesihatan untuk meneruskan perjuangan hidup. After almost one or more years, akhirnya saya kembali untuk menjadi BLOGGER! Rindu ya amat... Tidak pernah menjengah malah sudah hampir melupakan kewujudan blog ini. Entah kenapa tangan gatal untuk menggoggle blog ini kembali. Bila membelek perjalanan kehidupan lepas terus rasa bersemangat untuk menulis semula. But this time I'm back for good. Sebab apa cakap macam tu, sebab bila baca post-post lama, rasa banyaknya kekhilafan. Dan saya terpanggil untuk menulis yang lebih baik-baik dan boleh dikongsi untuk menambah nilai kehidupan orang lain. Di hujung-hujung 2013 ini, apa yang boleh saya simpulkan ialah tersangat-sangat banyak perkara yang sangat membahagiakan datang dalam hidup saya sepanjang 2 tahun ini. Nak share semua memang tak habis nak tulis. Secara ringkas buah hati pengarang jantung saya dah bertambah sorang lagi. Ada sorang askar melengkapi my little princess. So, Alhamdulillah sepasanglah sekarang. Dua orang apple pie inilah tempat saya mengamuk, tempat saya curah kasih, tempat saya menjerit macam tarzan dan bantal busuk saya sekarang. Sayang sangat-sangat kat dua budak notty nih. Ok. Lepas ni akan update pasal perkembangan bisnes saya plak. Stay tune.

No comments: